Weboldalon belüli hivatkozások

A cég honlapja akkor vonz sok látogatót, ha érdekes tartalommal van feltöltve. A termékekről, gyártási eljárásokról, kapcsolódó szolgáltatásokról szóló minőségi cikkek felkeltik a potenciális üzletfelek érdeklődését, aktivitásra, kérdésfeltevésre, vásárlásra ösztönöznek.

Weboldalon belüli hivatkozások

A weboldalon belüli linképítés fontos eleme a fejlesztésnek. Nemcsak a menüben, fejlécben, tartalomjegyzékben kell hivatkozásokat elhelyezni, hanem a cikkekben is. Ezek a belső hivatkozások a látogatókat mintegy vezetik az oldalon, arra buzdítják, hogy még több tartalmat olvassanak el, még több információt gyűjtsenek be, tehát több időt fognak eltölteni az oldalon. Emiatt a Google keresője is értékesebbnek ítéli majd az oldalt. A hivatkozások mentén nemcsak a látogatók, de a keresőrobotok is könnyebben feltérképezik az oldalt.

Folyamatosan frissíteni kell

Ha egy témáról született egy írás, amely számos szakkifejezést használ, olyanokat, amelyekről korábban már volt részletes ismertetés, természetesen be kell linkelni ezeket a korábbi anyagokat. Időnként célszerű a régebbi írásokat is áttekinteni, frissíteni, hiszen elavulhatnak a közzétett információk.

Csak hiteles forrásból

Külön vizsgálandó kérdés, hogy külső oldalakra mutató hivatkozásokat hogyan helyezzünk el. Először is, csakis magas minőségű, hiteles honlapokra történjék hivatkozás, jellemző példa erre, hogyha a cikkben egy kutatás eredményeit idézzük, akkor illik a forrást belinkelni. De úgy, hogyha erre rákattint a látogató, akkor az új ablakban nyíljon meg, tehát a mi lapunk is maradjon nyitva, hogy a látogató könnyen visszataláljon.